Fredag

Den härliga dagen alla hjärtansdag. Ja jag har aldrig gillat dagen så nej jag gjorde inte så mycket. Hade lite olika planer från början men gjorde ingen av dom. Istället gjorde jag hemgjord pizza till mig, sandra och patrik med massa fyllning. Sandra fattade inte grejen med att ha så mycket fyllning, men på en hemmagjord pizza ska det vara massa saker! Dessutom tyckte hon att jag var konstig som efter att ha lagt på oliver på pizzan + ätit några själv hade gjort av med en halv olivburk. Ja jag älskar oliver. Så om någon vill vara snäll mot mig någon gång kom gärna med lite goda oliver! ;) 
 
Bakade även två kladdkakor och kollade lite på tv innan jag faktiskt gick och la mig i min säng <3 kollade något avsnitt glee för att somna runt 23.. skulle faktiskt upp innan 7 på lördagen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0