kroppen är bara ett sexobjekt

Och så var det torsdag igen och även den har snart passerat. Veckorna går så jävla fort att jag inte hinner med. Vi fick ju som sagt tentan i tisdags så den roade jag mig med största delen av tisdagen och onsdagen innan jag åkte och jobbade igår vid 15 och sen bara läste igenom när jag kom hem innan jag skickade iväg den. På kvällen blev det lite mys och somnade ganska tidigt.. 
 
Dagen idag har däremot bestått av skola 13-18. Dock är jag förkyld, hatar det, så hoppade dansen och satt istället och kollade på alla och filmade dom. Så söta de var när de skulle hålla takten och hitta på egna danser. Efter dansen satt vi kvar och planerade mat inför Idre, så det ska jag åka och handla till imorgon när dom andra roar sig med gymnastik i 3 timmar. Jag blir så frustrerad av att sitta och titta på då jag oxå vill göra sakerna.. så imorgon gör jag valet att det inte är värt att titta på även om vi egentligen ska göra det om vi inte kan vara med.. men att sitta 3 timmar när man vill vara med är lite för jobbigt. Så istället tänkte jag ta brumbrumbilen till marieberg och handla massa mat. Ska även fixa mina skidor så att det inte är någon valla på dom inför idre och packa det sista. 
 
Nu ska jag drömma mig bort i filmernas värld en liten stund och imorgon ska jag inte ha någon klocka på och det ska bli så sjukt underbart att få sova ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0