Livet kan förändrats väldigt snabbt

Idag har man verkligen fått inse (och igår) att livet kan förändras väldigt snabbt. Så som man alltid säger - ta vara på livet! Förutom att inse att livet är lite för kort ibland så har jag handlat och bakat. Fick även för mig att göra paj för att fylla några matlådor, men det råkade visst bli två. Så nu har jag lite paj att äta ett tag! men det är fin mat att ha i frysen! Sen har jag ju såklart sett på PH och hatar jeppe ännu mera, hur dum får man vara? 
 
Imorgon står innebandy på schemat 13-16. Innan tänkte jag försöka plugga lite så jag slipper panikplugga på onsdag.. sen efter innebandyn blir det väl lite mer plugg och sen mys. Sen får vi alltid se vart livet tar en! nu ska jag se klart sista avsnittet av The Carrie Diaries (buuhuu) innan jag ska sova. puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0