Lördag

Fin lördag som började redan vid halv 7 för att gå upp och åka skidor innan det skulle börja snöa.. Vi hann köra knappt 1 mil innan det började snöa och när man har kört med klister och det börjar snöa sen så tar det stopp! Så det blev bara 1,5 mil innan vi åkte hemåt igen. Men det var roligt! Nu är det bara 5 dagar kvar så står jag där på startlinjen! Gud låt det bara bli isiga spår och ingen nysnö!
 
Sen efter skidorna var det bara hem och kolla på damerna som skulle åka stafett på os. Och vilket jävla lopp det blev! :D Där kan vi snacka om att ingen kunde sitta still. Sen blev det mat hos pappa och helena innan jag gick hem för att bada (och sjunga håkanlåtar i badkaret, stackars grannar) och göra i ordning inför kvällen då några fina tjejer skulle komma hit! Sen när allt var klar och jag bara väntade ut tiden = ta lite egobilder så hände det som inte ska hända. Jag råkade tappa mobilen och visste direkt att skärmen var trasig och så var det med. 2,5 år har vi klarat oss bra jag och min älskling men nu ville den inte längre. Men med lite tejp så är den snygg igen ;) 
 
Sen kom tillslut tjejerna och vi gjorde tacos, spelade spel och snackade om både det ena och det andra ;) Innan vi drog till kåren för att dansa av oss lite. Mathilda fick även agera livvakt/kramare x antal gånger, bra den där tjejen! Sen var det skönt att kolla hem till min säng och krypa ner under täcket! 
 
Jag och mathilda sammanfattade kvällen på ett bra sätt: ta aldrig egobilder och jag ska färga mitt hår brunt/snagga det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0