Måndag..

Åh så var den där jävla måndagen igen, fast jag börjar gilla måndagar för då är det skola och då får man leka av sig lite. Idag hade vi först 3 timmar anpassad fysisk aktivitet, vilket gick ut på att testa på att vara blind, döv, rullstolsbunden och andra typer av synfel och hur man kan anpassa idrottslektionerna efter en funktionsnedsättning. Sjukt lärorikt och jag känner verkligen att vi behöver lära oss mer om sånt för att kunna ta hand om elever som har funktionsnedsättningar när vi väl kommer ut som lärare. Sen var det lunch och då satte sig jag, kevin och henok och planerade lite inför fredagens examination. 
 
Efter lunch och planering var det pang på nästa aktivitet som den här gången var volleyboll i 2 timmar. Sjukt mycket roligare än vad jag hade förväntat mig, då jag kanske har spelat volleyboll 2 gånger innan i mitt liv. Så jag suger verkligen på det, men pelle är sån jävla grym lärare så han anpassar det alltid så att alla tycker det är roligt och att alla lär sig med. Sen gick jag hem och la mig i sängen och kollade klart på säsong 2 av williams lista, så jävla skön människa ;) Sen var tanken att jag skulle ha åkt iväg och tränat, men jag var så trött och jag hade ju redan tränat massa timmar idag så jag somnade istället.. 
 
Annars har jag lagat mat, käkat massor och lärt mig att man inte ska ha fingret mellan saxen när man ska klippa, för då klipper man även i fingret (fint finger just nu..). Nu tänkte jag ladda inför skridskorna imorgon vid 8, genom att gå och lägga mig! Skridskor är det enda vi har imorgon men jag ska komma ihåg att maila läraren om fredagen och skriva det vi ska ha skrivit inför dess. puss på er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0