Onsdag - städdagen

Åh vilken effektiv dag! Hade klockan på 9, men det var så skönt att sova så somnade om till halv 10. För vid 10 skulle jag ha jobbintervju på telefonen, så det var viktigt att vara uppe innan dess! Så vid 10 hade jag telefonintervju i en halvtimme, vilket jag tror gick bra.. Sen vad det dags att äta frukost. Hur kan tjejen som alltid har hatat att äta frukost och mat för den delen med, ändra sig och älska mat nu? Åh mat <3 
 
Efter frukosten började jag plocka lite mer i mitt rum så att jag kunde dammsuga, sen började jag städa köket och badrummet och toan och vardagsrummet och klädkammaren. Mitt i att jag städade badrummet så kom jag på att våra avlopp borde göras rent.. så idag har jag sysslat med den underbara sysslan att rensa och göra rent avloppen. Fyfan vad äckligt ska ni veta! Kan säga att det inte hade gjorts innan vi flyttade in här.. men nu är det rena avlopp i badrummet, från badkaret och på toan.. bläää. Men nu är heeela lägenheten (förutom sandras rum) storstädat! 
 
Sen var det dags för mat igen <3 men då kom jag på att man kan ju storstäda lådor och sånt i köket med.. och laga dörren till städskåpet. Men nu sitter jag och äter! När jag har ätit upp ska jag fortsätta städa lite innan jag ska upp till coop för att lämna in två nellyreturer och handla lite. Sen ska jag hitta på något annat att fördriva tiden med innan det blir orientering ikväll! Hade tänkt att tvätta men alla 3 tvättstugor var bokade, inte ofta det händer!! Finns väl tider ikväll men jag vill göra det nu, men jag har bokat på fredag. Så är man foreveralone får man tvätta på alla-hjärtans-dag och sen ska jag baka kärlekscupcakes (eller nåt) till det kära paret i den här lägenheten som kommer pussas framför mig. Så söta är dom! nä äta upp maten nu, puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandrapandra

Åh vad bäst du är! Och du är minst lika söt :*

2014-02-12 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0