plugga hårt, festa hårdare

Tisdag igår och skridskor stod på schemat. Jag blev godkänd så jag slipper komma på examinationen på måndag, gött! Sen var det bara hem och tanken var att jag skulle plugga men istället började jag läsa en vanlig bok. Åh vad jag älskar att läsa bra böcker <3 Vid halv 5 gick jag till pappa för att åka lite skidor. 20,5km blev det med oerhört trötta armar och ben, men jag bestämde mig när vi hade kört 1 mil att jag fan skulle klara av 2!! Det var mycket kämpande mentalt, men har man bestämt sig så går det! Sen var det skönt att kolla hem, göra lite mat och sen lägga sig i badkaret med boken. 
 
Idag vaknade jag vid 9 av att pappa ringde mig, men det var bra att bli väckt. Sen gick jag upp vid 10 för att äta frukost och kolla på skidorna. Två medaljer till till sverige, fyfan vilket jävla os. Sen skulle jag plugga hade jag tänkt, men istället grejade jag i köket. Håller på att göra om stänkskyddet lite.. så nu är det bara en vägg kvar, sen ska det slipas och målas! Nu måste jag verkligen plugga för uppgiften ska in imorgon vid 15, men vi har skola mellan 10-17 och den ska lämnas in i postfacket så jag måste ju ha med den vid 10... puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0