Somna aldrig osams med dig själv

Idag är det ingen bra dag eller den var helt okej. Gick upp vid 10 för att gå till skolan vid 11 för att göra grupparbete, vilket gick ut på att läsa en dansk bok. Det gick ju sisådär.. Sen hade vi basket i 2 timmar vilket var ganska roligt iaf! Sen var det hem, duscha, prata lite med sandra innan jag åkte iväg för att handla. Sen hem laga mat och sen har jag legat i sängen och kollat igenom folks instagram. hahah roligt liv jag vet! 
 
Nu ligger jag däremot i sängen med sjukt huvudvärk, min hälsena vill inte fungera igen och jag vill inte ha två månader till jag inte kan böja på foten utan att den gör asont! Så bäst för den att den vill fungera snart, annars blir det fina 3 mil stakning på fredag.. En bra ska till är att det var okej för min lärare att jag missar examinationen på fredag om jag bara är med och planerar till den! GÖTT!! 
 
Nä nu ska jag kolla på ett avsnitt game of thrones så kanske jag blir på bättre humör, sen ska jag sova. Skiter i att jag inte har förberett mig inför seminariumet imorgon, orkar inte läsa danska nu. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0