Torsdag

Började dagen med att ha seminarium i drygt en timme för att vi alltid slutar förtidigt. Sen satt jag, max och Adam kvar i skolan och pratade en stund och är mat. Sen åkte jag och Adam till maria för att sen åka till Ikea och köpa en tv-bänk till Adam. Köpte en kruka, ett ljus och lite sygrejer. Sen bjöd Adam oss på glass och kaffe.

Efter Ikea åkte vi tillbaka in till stan och jag fick skynda mig hem för att vända i dörren för att åka på timebeer och träffa söta Mathilda. Där körde vi musikquiz och hade skoj! Jag lärde mig dricka öl och tyckte faktiskt att det var ganska gott. Jag och Matilda borde dock lära oss hålla oss ifrån snapchat i samband med alkohol ;) 




Sen blev det en rolig kväll med smygätande och annat skoj innan det var dags att gå hem och tagga för en 
lång dag med massa träning! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0