Vad gör man inte för kärleken

Och så ligger jag i sängen igen, men världens huvudvärk och snorig näsa. När hade min kropp tänkt att bli frisk?!? Jag tänker inte ställa in yttligare ett kortvasan! Den här gången kör jag oavsett hur sjuk jag är, jag har examination och ja lär väl bli något mer på resans gång. 

Har iaf försökt vara lite effektiv idag genom att åka skidskor mellan 8-10 innan jag cyklade hem, duschade och kollade på skidorna. Vilken jävla final det blev!! Efter skidorna satte jag upp en hylla i klädkammaren för att ha skor på och sen plockade jag lite i mitt rum och kollade på glee. Den åkte jag och pappa till biltema för att köpa skruvar, pluggar och massa bra att ha saker. Sen satte vi upp hatthyllan och sen fortsatte jag att plocka och gör i ordning i mitt rum. Har även mailat min VFU-skola så att det är klart. 

Imorgon ska jag städa vidare! Dammsuga ska jag göra och kanske tvätta.. Ska även springa orientering på kvällen och kolla game of thrones som jag har några avsnitt att kolla ikapp ;) ska ringa Patrik och tacka nej till ett jobb och söka lite andra jobb istället 
Nä nu ska jag sova innan mitt huvud sprängs. Puss

Ni får en bild på min fina havregrynsgröt med apelsin som jag åt förut, mums!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0