-

Hej kära barn! 
Istället för att plugga, som jag borde göra, sitter jag och kollar igenom massa bilder på både mobilen och datorn från 2013. Funderar på att slänga in något inlägg för att sammanfatta 2013 i några inlägg med bilden. Vi får se vad som dyker upp här på bloggen! 

Igår åkte jag till caysa och myste på kvällen. Blev film, serier och chipsätande! Så där lagom kväll som är gött att ha! Vi somnade sent in på natten efter massa prat om sånt som kommer upp när man ligger i en säng i ett mörkt rum. Konstigt det där att det alltid är då många samtal uppkommer! Åkte hem därifrån runt 12 idag och åkte en sväng till XXL för att försöka hitta ett par skridskor, men icke! Blev bara en träningströja, vilket jag är i stort behov av just nu! 
 
Nu ska jag försöka plugga en liten stund, men sen lär det bli häng i soffan resten av kvällen. puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0