Augusti 2013

 
Augusti fortsatte med jobb, jobb, jobb. ja ni börjar förstå att jag inte gjorde så mycket mer än att jobba sommaren 2013. Direkt när jobbet var slut hade jag endast 2-3 dagar att packa ihop allt för att flytta till örebro. Men innan jag flyttade hann vi städa allt som skulle städas och ha en trevlig personalfest! Jag och sandra fick äntligen reda på hur planlösningen på vår lägenhet såg ut! Vi fick lägenheten i juli men tillträde till den i oktober. Så jag flyttade till örebro för att bo med pappa och helena i drygt 1 månad, men det var fint det med! Var många fina kvällar på nollningen och jag fick träffa mathilda för första gången! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0