December 2013

 
Sista månaden på året.. Den började med tentaplugg och så mycket annat julmys man kunde få. Bakade lite pepparkakskola och vi köpte juldukar och julljus. Jag åkte hem till värmland med hundra väskor (kändes det som) och firade jul där innan systeryster och jag åkte tillbaka till örebro den 25:e för att fira jul här med pappa. Sen var det hem tillbaka till värmland för att sedan åka hit igen för att fira nyår för att den 1:a igen åka hem till kil för att stanna där några dagar innan skola börjande. Var mycket åkande fram och tillbaka! Men en riktig mysig jul och det var skönt att jag kunde slappa största delen av julen och inte behöva tänka på skolan. Även om jag trodde att jag skulle ha omtenta och jag hade en hemtenta i början av januari. Jag var värd ett jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0