du får aldrig vad du vill ha

En dag som har varit lite upp och ner. Började med en rolig lektion i bollbas, eller bollkaos. Vi körde olika moment för att testa på hur elever som inte har bollkontroll känner sig i bollspel (ja, det är bara att läsa anna rakt igenom). Så det var lite kaos ja, men jag kan verkligen säga att det känns ganska lika när man kör fotboll om man inte har någon kontroll alls på vad man ska göra! ;) 
 
Efter träningen var det lunch med massa snack med klassen, roligt att lära känna massa nya! Sen föreläsning om kursplanerna i idrott. Lite intressant att idrotten i skolan består av 80% bollsporter, men det står ingenstans i kursplanerna/ämnesplanerna att det ska ingå. Sen hade vi möte om idré (gud så roligt!!!) och jag blev utsedd till klassens ekonomiansvarige ;) det ska nog gå bra. jag är ju ändå utbildad till sånt där.. 
 
Efter skolan var det tänkt att vi skulle träna igen, men det var så jävla mycket folk på gymmet så vi tränade kanske 10-15 min innan jag och maria gick till omklädningsrummet och pratade istället. resten av eftermiddagen kvällen har jag spenderat i sängen och kollat på film/serier och sovit. Även det jag håller på att göra just nu. inne på säsong 3 av suits nu, det jobbiga är att säsong 4 inte börjar sändas förrän 6 mars.. Nej nu ska jag nog försöka att bara se ett avsitt till innan jag ska sova och ta en skön sovmorgon imorgon! godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0