dumma hals

Buhu vaknade med ont i halsen så det blev inga skidor idag. Var helt okej under dagen men nu har det kommit tillbaka igen. Så just nu gör jag te med honung. Kollar på ett avsnitt av the carrie diaries som jag började kolla på idag. Är just nu inne på 6:e avsnittet.. jag ni förstår vad jag har gjort idag. Fast jag har tvättat 3 maskiner med tvätt och varit och handlat. Sen har jag plockat i ordning på mitt rum, så jag hann med allt förutom att åka skidor på min att-göra-lista. 
 
Imorgon hoppas jag inte att halsen gör ont, för jag har skola 9-15 och dessutom kommer dagen bestå av minst 3 timmar träning = jag måste vara frisk. Annars får jag väl glömma bort att halsen gör ont och köra på ändå. För det här är en vecka som jag kommer träna ganska mycket (runt 10 timmar iaf) = jag måååste vara frisk! Nä nu ska jag kolla avsnittet, duscha och sen ska jag nog gå och lägga mig.. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0