en död, men förhoppningsvis vältränad, tjej

Första skoldagen på fjärde terminen var det idag alltså. Började förmiddagen med att ha introduktion och info om gih och kursen. Sen hade vi föreläsning om idrottens historia på eftermiddagen. Var en ganska lagom dag med massor utav skratt. skön lunch iaf! ;) Imorgon börjar kursen på riktigt med bollbas på morgonen och föreläsning om idrottens kursplaner på eftermiddagen. Efter skolan blir det pang på nästa träning som jag inte vet vad den kommer bestå av, men adam beskrev den såhär "har ni inte tillräckligt starka nerver kommer ni spy". Ja jag förväntar mig att vara död imorgon. Två pass på bara några timmars mellanrum blir intressant!
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt suits och sen ska jag sova. godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0