I want you




Ja, 2014 lär väl bli ganska likt 2013. 2013 var en sjukt bra år stundvis och sjukt dåligt år stundvis. Den största grejen som hände var nog Tyskland och eurocamp som jag och sandra drog iväg på, där fick man lära sig så sjukt mycket om sig själv och att man kan så sjukt mycket mer än vad man tror. Kan nog ärligt säga att jag blev en starkare person efter det, jag vågar ju faktiskt prata engelska öppet nu! 

Annars har jag varit på Ikea idag, 2014 alltså. Köpte lite smått och gott. Och äntligen ska jag försöka få upp hyllor i klädkammaren så mina skor kan få komma upp ur flyttkartonger, även mina tjocktröjor och träningskläder kanske ska få komma upp ur flyttkartongerna de med.. Det ska jag ta tag i när jag kommer tillbaka till örebro! 

Nu ska jag sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0