Imorgon ska jag äta pannkakor till frukost

Det är en trött tjej som i stort sett bara har legat i sängen sen klockan 16 idag. Det tar på krafterna att läsa idrott och röra på sig mycket! Måndagen bestod av handboll + styrka (3timmar) och idag var det skridskor + skolövningar (runt 3 timmar). Imorgon har vi en ledig dag men då har jag och några till i klassen bestämt oss för att åka skidor + att jag har träningstävling på kvällen, så det är bli några timmar imorgon med. Och på torsdag är det handboll igen. På fredag ska jag ta och slappa. Tänkte nog åka hem till värmland i helgen om det inte dyker upp något annat, vilket man aldrig kan veta!
 
Idag har jag faktiskt varit riktigt glad! Det är helt sjukt roligt att åka skridskor och jag har lärt mig både hockeystopp (nej jag har aldrig kunnat stanna innan) och överstegsåkning. Så sjukt stolt över mig själv! Nu ska det bli ännu roligare att åka igen om två veckor :D 
 
Nu tänkte jag sätta på ett sista avsnitt av the carrie diaries och göra dagens planka (det får man inte glömma) innan jag ska sova! Ska bli så skönt att slippa ha klockan på 6.30 imorgon. puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0