jag försöker att vara snäll

Jag vet att jag inte skriver så intressanta saker just nu eller lägger upp några bilder på mitt liv. Men just nu är det bara hemtenta som finns i mitt huvud. Jag kommer ingenvart alls.. 300ord har jag skrivit och har alltså 900ord kvar. Men det ska gå om jag bara kunde hålla mig ifrån weheartit eller att beställa kläder. Min tanke är att jag ska vara klar på onsdag för att kunna jobba torsdag och bara finslipa den i helgen :) Ska bli intressant om jag och sandra får några inneboende här med, vi har nämligen lämnat in att vi kan ta emot nya studenter på akutboendet. Så det märks väl om det kommer några folk eller inte! Nu blir det plugg!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0