Juli 2013

 
'Juli bestod för det mesta jobb, jobb och åter jobb. Som tur hade jag tagit ledigt 1,5 vecka för att åka på oringen, annars var jag ledig 1 dag i juli. Fick iaf vara glad att lönen blev stor, även fast lönen suger.. Jag fyllde 20 och det firade jag med att baka fjärilstårta som jag alltid ville ha när jag var liten. Fast själva födelsedagen firade jag genom att jobba till kl.20.. men att jobba till klockan 20 på sin 20:e födelsedag är väl ganska perfekt?
jag paniktränade inför oringen genom att åka till sunne runt 7 varje morgon för att hinnan med ett pass innan jobbet, vilket resulterade i att jag var i sunne minst 12 timmar varje dag.. Annars åkte vi upp till boden för att springa orientering och leta efter likdelar.. inte lika mysigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0