Lördag

Började dagen med att ta en sovmorgon fram till 10 och ligga i sängen till lite innan 11 innan jag gick upp och gjorde frukost. Det är så himla skönt att bara ligga i sängen och veta att jag inte behöver gå upp och göra något vettigt.När jag hade ätit frukost gick jag tillbaka till sängen och kollade något avsnitt suits innan jag somnade igen, bra där anna. Sen vaknade jag av ett meddelande på fb där anton skriv och undrade vad jag gjorde. Lilla killen behövde hjälp med att laga mat, så jag åkte över till honom och lagade mat till honom. Och fick mig lite lunch jag med ;) 
 
Sen försvann dagen väldigt fort. Vi bakade kladdkaka och jag har för första gången i mitt liv misslyckas med att baka kladdkaka. Jag skyller på att jag var inne i mitt mobilspel och jag hade sagt åt anton att hålla koll på klockan. Aldrig kan man lita på killar! Men den blev allt god med hallon och vaniljvisp till! Åkte hem någon gång runt 19 och efter det har jag mest legat i soffan. Förutom en stund när jag fick supertråkigt så jag började att köra plankan några minuter och några andra styrkeövningar. Vad gör man inte för att underhålla sig själv? När matilda kom hem  gick jag till min säng och la mig och kollade på suits här. Så nu ligger jag här framfört suits och har bara 1 avsnitt kvar av säsongen och jag vill inte att det ska ta slut. Vad ska jag nu kolla på?
 
Mina planer inför imorgon är ungefär som dom var inför idag. Ska försöka att köra ett skidpass men vi får se hur kroppen mår. Ska tvätta med, för det blir många träningskläder som behövs tvättas när man läser idrott kan jag berätta för er. Ska även försöka plocka lite i mitt rum som ser ut som katastrof. pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0