Maj 2013

Maj var helt klar en av de bästa månaderna på året. Jag hade VFU och direkt efter att den var klar började jag jobba några dagar för att sedan dra till tyskland med ett sjukt skönt gäng. I tyskland hände det massa fina saker och jag fick träffa så sjukt många sköna människor som jag aldrig skulle ha fått träffa annars. Jag fick pussa och kramas med snygga danskar (en snygg dansk) och jag fick lära mig att uppskatta varm lagad mat så sjukt mycket. Fick även lära mig att allt går bara man vill (sandra förstår även den andra tolkningen av detta). När jag kom tillbaka från tyskland var det bara att plugga på som fan, jag hade 1,5 vecka på mig att läsa en mattekurs som ingenjörerna läser på 5. Dessutom var jag bara 1 poäng ifrån VG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0