Måste lära mig..

..att inte shoppa. Jag är nog alla affärers drömkund. Jag går verkligen på alla reklamer och oh nu fick jag mail om att blablabla. Anna måste såklart in och kolla då! Det började med att jag hade lite tråkigt igår och började kolla igenom nellys rea. Det slutade med att jag hade hittat några saker jag ville ha men valde att inte beställa. Men så såg jag på fb nu att de hade 70 % på nly trend. Ja vad gör jag då? Jo jag går ju såklart in och hittar massa annat jag vill ha. Så nu är 11 saker beställda hem till mig.. dessutom har jag ett paket med lite kläder som kommer imorgon och ett paket med ett par tights som kommer om någon dag. Men anna läääär dig att hålla i pengarna! På något vänster tar ju pengarna inte slut så jag vetefan hur jag lyckas med allt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0