Onsdag

Onsdagen kan vi sammanfatta med ett ord: kass. Den sög riktigt hårt! Jag var på dåligt humör och allt var bara dumt. Förutom när jag fick åka till min sköna hönapöna maria och träffa henne! Då var det bra igen :D Blev att åka dit och handla mat, laga mat och kolla på bio. Men sen när jag skulle därifrån missade jag bussen precis bara för att den gick förtidigt (buhuu) så jag fick gå till andra sidan centrum för att ta nästa buss och den var såklart sen istället. Höll på att frysa ihjäl så det var bara hem, dra på sig massa kläder och sova.
 
Torsdagen (idag) har varit bättre! Började med bollbas idag igen, med lite olika övningar. Flaggan, akta svansen, innebandy och lite annat smått och gott. Vi tog även foton idag, hur fint är det att ta enskilda foton bara några miunter efter träningen? Äh, som tur ska ingen behöva se dom här bilderna... Sen var det bara hem, äta mat och in till stan för att lämna en bok som en har köpt av mig. Passade även på att handla inne i stan så ikväll ska jag laga chili con carne tänkte jag, gött!
 
Nu ska jag försöka läsa det vi ska kunna till seminariumet imorgon.. hej anna börjar alltid i sista stund. Bättre sent än aldrig, right? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0