Smartast i lägenheten, yeeah

Efter bara 3 timmars sömn i natt och en lång dag som började 9 med föreläsning i 2 timmar, fortsatte sen med 2 timmar med mysig lunch och snack med klassen innan vi hade handboll 13 till 15. Sen var det bara att inse att det bara var 3 timmar kvar tills nästa träning, bara hem och ladda om. Men först gick jag till pappa för att skotta deras uppfart, så lite skottning på 30 min la vi till på det med. Hem och äta innan det var dags att byta om och ta bussen till träningen. Så där blev det 1,5 timmes träning innan bussen gick hem tillbaka till lägenheten. 
 
Väl hemma hade jag sett fram emot mat, en dusch och sen sova. Men icke! Med min sambo kan man aldrig planera ;) När jag står i duschen ringer nämligen telefonen och jag är säker på att hon har glömt nyckeln så att hon inte kommer in. Men hon har lyckats låsa in nyckeln till tvättstugan, i tvättstugan!!! Så jävla klumpig brud ;) Så nu är det officiellt att jag är smartast i lägenheten. 
 
Sen när vi ändå var vakna så fortsatte jag och hålla på med allt annat istället för att gå och lägga mig. Jag provade på att åka skridskor runt i vår lägenhet och packade allt jag ska ha med mig imorgon (skridskor + träning) genom att gå runt i skridskor i lägenheten.. 
 
 
Så vi kanske kan fråga oss vem som egentligen är smartast i lägenheten.. fast jag tränar ju bara på skridskorna så att jag blir grym på dom imorgon när vi väl kommer på isen! 
 
Nä nu ska jag sova, 3 timmars sömn och 3 timmar träning har satt sina spår. Är sjukt taggad på att ta bussen 7.30 imorgon för att åka till Behrn där vi ska åka skridskor vid 8. Puss och godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0