The plank challenge

Vad gör man inte när man har tråkigt och inte kan sova. Jo man tränar. Bestämde mig precis för att ge the plank challenge en till chans. Försökte med den i nov/dec men la ner någon gång vid dag 14 eller nåt. Därför bestämde jag mig för att jag ska klara den nu! Så gjorde precis 2 min, hoppsan skulle visst bara klara 20 sek idag. De första 2 veckorna borde ju alltså inte vara några problem för mig, men jag har bestämt att köra från början, fast köra så länge jag orkar oavsett om jag skulle kunna hoppa direkt till dag 14. Jag fattar inte men jag börjar skaka direkt, fast sen efter 45 sekunder slutar jag och så är det okej tills 1.5 min innan jag börjar skaka igen, fast då bränner det i armarna med. Så jävla goo känsla! Nä nu ska jag försöka sova igen med min dumma hals.. men lite plankan skadar väl inte halsen? ;) godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0