upp och ner, ner och upp

Världens bästa maria och jag från festen igår. Kommer sakna den där bruden nu när vi inte kommer läsa tillsammans! Men vi får se till att träffas ändå! :) 
 
Kvällen igår var grymt rolig på vissa delar och vissa inte. Men allt är genompratat och förhoppningsvis lugnt. Vi började förfesta här hemma hos mig innan vi drog ut på kåren. Idag däremot har det inte hänt lika mycket, varit hos pappa och bytt däck på min cykel och snackat hundra gånger gånger med sandrapandra. Det är så roligt med massa drama runtomkring oss ;) 
 
Imorgon börjar idrottskursen och en ny klass. Lite pirrigt faktiskt. Jag hoppas att det kommer bli en grym tid, jag får iaf med mig martina och adam ifrån klassen vi har gått i nu :) och så är det ju bella som jag hade vfu tillsammans med :) Åh, nä nu ska jag kolla suits och tagga morgondagen som består av skola 10-15. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0