försök vara dig själv

Kunde inte sluta titta på den här bilden, den passar så bra till det jag skriver om just nu. Vi har ju en hemtenta tills imorgon om någon skulle missat det ;) Den handlar om just föreställningar om kroppen och jag har valt att skriva om makt/samhälle/genus och det passar så bra med den här bilden att det är svårt att ha sin identitet/vara sig själv för man påverkas av alla andra hela tiden!
 
Annars har jag insett att jag kommer behöva gå upp runt halv 6 varje morgon de närmaste 5 veckorna. Kill me! Hoppas verkligen inte att vi börjar 8 varje dag. Kommer ha en restid på minst 1,5 timme x2 varje dag. Så jag får väl vara duktig och plugga på bussen eller passa på att läsa böcker eller något. Men det märks på måndag när vi får vårt schema! kan alltid hoppas att vi får sluta lite tidigare iaf! :D 
 
Nä tänk om man skulle ta och skriva lite mer kanske så man slipper sitta hela natten och skriva. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0