Fredagkväll

Ja min underbart söta mathilda har som sagt fyllt hela 24 år! Det skulle såklart firas med fest och sedan utgång på kåren som vi båda två älskar! Så när jag hade tagit en powernap i soffan efter skolan var det dags att göra sig i ordning för fest! Jag var heeelt seriös på snapchat med sandrapandra och ja mamma jag vet att du älskar mig oavsett hur jag ser ut :D 
 
När jag kom till festen fick jag ett trevligt uppdrag av mathilda.. så jag döpte om mig själv till Elin för det är ju ett namn jag lyssnar på om någon skulle kalla mig det. Det gäller att vara smart om man ska ljuga ;) 
 
Mathilda fick hålla tal några gånger och hon fick även en hel del tal hållna till henne. 
 
Här har vi beviset för att Mathilda är sjukt söt! :)
 
Sen får ni lite blandade bilder från kåren! Såklart en standard toa-bild!
 
Och tillslut en bild på när jag och Mathilda var påväg hem. att vi alltid ska stanna vid busshållsplatsen utanför dagiset där våra vägar skiljs och ta bilder.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0