I got my eyes on you, you're everything that I see

Ungefär så känns mitt liv just nu och det är så de närmaste dagarna kommer se ut med. Idag började vi dagen med 1,5 timme jujutsu, sen pang på 1,5 timme gymnastik och sen fick vi äntligen lunch. mat <3 och direkt efter lunchen var det dags för 1,5 timme dans.. Sen gick jag hem och somnade skönt i sängen framför en film... men det var bara att ta sig i kragen och åka iväg och ha styrka i ytterligare 1,5 timme.. Så nu är min kropp sjukt trött och jag kommer inte kunna röra mig imorgon..
 
Vad har jag annars gjort sen jag skrev då? Jag har varit snurrig och haft huvudvärk, men nu har den äntligen gått över! Var ute och provsprang igår för första gången sen hjärnskakningen och det gick bra! Sjukt glad brud. Jag har varit sjukt rastlös när jag inte har fått träna så jag har roat mig med att storstäda för att bli av med lite energi och måla lite i köket. Även haft caysa på besök och myst med henne i helgen! Resten av helgen blev oxå mys och lite tårta. 
 
Nu funderar jag faktiskt på att gå och borsta tänderna.. ska orka vara i skolan vid 8 för att lära anton hur man lånar böcker.. så det ska jag nog ta och göra. Ganska skönt det där med att sova, pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0