I like your face, that's why I stare

Efter lite tungt pluggande (läs inget pluggande alls) och tvättning bestämde maja, jag och bella att vi skulle träffas och mysas lite på kvällen istället. Så vid 17 cyklade jag mot majas lägenhet för att ha en mysig kväll med plugg, mat och mys. Det har verkligen varit en mysig kväll! Emanuel, Cookie och Denise kom lite senare med. Vi har ätit mat, provat GBs nya dildoglass och snackat en massa. Har även fått några fler ord skrivna :D Dock kommer det bli en tung dag imorgon :( Måste verkligen se till att bli klart med den här skiten, dock är jag ganska inställd på ett U så det märks väl hur det blir. Men ett U är inte det värsta som kan hända mänskligheten. 
 
Nä nu ska jag väl försöka skriva lite mera innan det blir att cykla hem. Måste dock bädda sängen när jag kommer hem och det ser jag inte alls fram emot :( puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0