Idre!

Nu var jag hemma igen efter en grym vecka i idre men massa bra folk! Hur många bra minnen som helst att ta med mig, det enda som kunde ha varit bättre var vädret. Dimmigt alla dagar förutom dagen vi åkte hem.. att det alltid ska vara grymt väder när man åker hem!
 
Kunde väl ha varit lite mindre klumpig med.. jag gick nämligen rakt in i bussens bagagelucka när vi skulle åka hem och har dragit på mig en hjärnskakning. Så igår kväll tog jag min sjukhusoskuld och åkte in till akuten, men det fanns inte så mycket att göra åt förutom att kolla blodtryck och ögonen. Så nu är det vilning som gäller.. buuuhuu. Och sova är det enda jag orkar med.. på de senaste 30 timmarna har jag bara lyckats vara vaken ca. 6 timmar. Bra jobbat där anna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0