jag vet, jag känner dig längtan

Riktigt fina dagar har passerat. Måndag bestod av massa träning vilket var riktigt skönt att bli riktigt trött i hela kroppen. När jag vaknade på tisdagen hade jag riktigt ont i kroppen men det var helt okej när jag visste att det skulle bli en fin dag! Först ett danspass i skolan följt med två föreläsningar om doping/ätstörningar. Efter skolan åkte jag hem och handlade lite innan jag la mig i soffan och pluggade lite. Sen åkte vi och handlade 18.000 pärlor och pärlplattor. Sen hem och göra våfflor. Sen var det våffel och pärlmys resten av kvällen.
 
När jag vaknade imorse.. vilket kanske inte var på morgonen.. så blev det att laga mat innan vi drog och åkte runt på secondhands och lite andra bra-att-ha-affärer. Så idag hann vi fixa en hel del! Sen blev det hem för att hämta massa saker för att åka till skolan vid 19 för nattplugg. Så nu sitter jag här i skolan och försöker plugga.. vilket inte alls går bra. Jag vill ge upp redan innan. Nä nu ska jag förbereda mig inför seminariumet imorgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0