Söndag, måndag


Varit lite dåligt med sömn de senaste dagarna och det märks verkligen på mig idag! Så sjukt galet trött så jag tror jag somnar när som helst!

Söndagen spenderades iaf genom att vakna vid 9 och vara skitpigg så jag plockade lite här hemma innan jag vid 12 cyklade iväg till almbyplan för att möta Sandra och Johanna. Sen cyklade vi efter många om och men vidare för att präla armband för ung cancer. När vi kom hem igen läste jag lite innan vi gick till pappa en sväng, men han var inte hemma så vi fick gå hem utan att träda dom. Resten av kvällen bestod av läsning och ett 3 timmars långt telefonsamtal innan klockan blev halv 1 och vi insåg att vi var tvungna att sova. 




Idag har jag däremot varit i skolan och dansat, dansat och haft seminarium x2. Även roat mig med att träna nu på kvällen så jag kommer inte kunna gå imorgon... Men vem ska behöva gå imorgon? ;) 

Nä nu ska jag sova innan jag blir pigg igen ;) godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0