Veckan

 
 
Åh där har ännu en vecka passerat. Den har varit riktigt fin och det har blivit måånga timmar tränade. Tisdagen bestod precis som måndagen med flera träningspass, denna gång var det dans x2 och ett gymnastikpass.
 
Onsdagen bestod bara av ett pass dans innan jag åkte hem och skrev lite på hemtentan innan jag skulle iväg och jobba. Tydligen har jag inte berättat för så många att jag har börjat jobba, men jag jobbar som läxhjälp i matte åt en tjej som går andra året på gymnasiet :) Så det gör jag ungefär en gång i veckan :) Sen efter jobbet var det bara att åka hem och skriva klart hemtentan. Så himla skönt att skicka in den, nu ska jag bara hålla tummarna att den blir godkänd. Mitt i tentaskrivandet ringde min kära systeryster och berättade att man kunde kolla vad man skulle få tillbaka i skatt så det var jag ju tvungen att kolla. 8400kr får jag tillbaka!! Hur jävla skönt är inte det när jag inte ska jobba i sommar? :D Perfekt, för där har jag hyran betald i sommar ;) 
 
Torsdagen bestod av lite dans och sen efter att vi hade dansat så träffade jag anton som frågade om jag hade några kakor hemma. Det är klart jag alltid har det hemma! Så han fick hänga med hem på fika, fast sen fick vi för oss att det var bättre att äta mat så vi gjorde tacos. Men sen fick stadsnätet och tvn för sig att inte fungera mitt i att vi låg och kollade på tv.. så vi började baka chokladbollar :D Mums! När anton hade åkt hem, kom oskar hit istället så fixade vi hans skidor :) Resten av kvällen blev matlagning och mys. 
 
Fredagen började med föreläsning i två timmar som jag gääärna hade skippat och legat kvar i sängen istället.. Sedan gick vi över på qigong eller tai chi, man vet inte vad det var.. Jag insåg ganska snabbt att det inte var något för mig för jag är sjuuukt dålig på att slappna av och gå in i mig själv. Sen gick jag hem och handlade, åt mat och somnade i soffan. Kvällen bestod sen av födelsedagsfest för sötaste mathilda men det tänkte jag skriva om i ett eget inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0