vem är i skolan kl. 1 på natten?

Hade en mysig heldag i skolan igår. Var i skolan från 9 till lite efter 1 på natten.. Dagen bestod av lektion i form av ling-gymnastik som jag kunde vara med på en hel del faktiskt! Sen var det föreläsning i tre timmar innan vi satte oss och skulle börja skriva på vår uppgift vi hade under idre.. dock blev det inte så mycket gjort på de första 4 timmarna.. Dock när Oskar och Emanuel kom så beställde vi pizza direkt till g-huset och hade kvällsmatmys och sedan satte vi igång och skrev en hel del! Kvällen bestod även utav massa prat om allt mellan himmel och jord och massa skratt! 
 
Dock har jag en del kvar att skriva så det sitter jag och skriver på just nu. Det svåra är att få med litteraturen.. fast klarar andra av det ska även jag klara av det! När jag är klar ska jag nog gå ut på en promenad och ikväll ska jag till Maria och äta mat där. Så himla mysigt ska det bli! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0