Äntligen

Äntligen kan jag slappna av lite. Tentan i fysiologi är skriven och det kändes bra. Så det ska mycket till att jag inte får godkänt, men jag kan ju ha fått hjärnsläpp och skrivit helt fel oxå. Den risken finns ju. Men det blir ett framtida problem i så fall :) Nu får vi vänta de tre veckorna läraren har på sig att rätta innan vi vet hur det slutar :)
 
Efter tentan åkte jag, martina, sara och lizette ner till stan och shoppade och åt mat. Blev en klänning, ett par jeans och massa ljus. Så nu har jag pysslat lite här i lägenheten för att få lite julstämning. Strykt juldukarna, tagit fram advensljusstakarna (inte ställt dom i fönstrena än faktiskt), bytt till röda ljus i köket, fixat med en ljusslinga kring fönstret i vardagsrummet och haft allmänt mysigt. Även fixat med våra utemöbler som har blivit bortglömda, så nu är det mesta fixat även där.
 
Imorgon ska jag fortsätta pyssla runt innan det blir klassfest för att fira tentan på kvällen. Ska bli roligt att hitta på något roligt med klassen även utanför g-husets väggar! Så imorgon ska vi ta fram våra dansmoves som våra danslärare Kia och Karin har lärt oss och visa örebrofolket hur man egentligen ska dansa ;) Men nu är det hög tid för mig att sova, godnatt :)
 
En fin bild med delar av klassen från Idre i våras!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0