Dagen i lite bilder och text

Hej! Vilken lång dag det har varit idag även fast klockan inte är så mycket. Började dagen kl.5 genom att gå upp.. Något trött kan man säga att jag var! 

Jag jobbade alltså idag, annars går jag inte upp vid 5 frivilligt! Men det var roligt att vara tillbaka på jobbet med mina gamlingar. Ska jobba även i helgen så det blir trevligt!  

Efter jobbet var det direkt till skolan för föreläsning. Ingen vila igen ro! 

Efter skolan bestämde jag och Martina oss för att åka till Marieberg. Införskaffade mig en baddräkt inför simträningarna som börjar på tisdag. Ska man simma och hoppa simhopp och massa konstigt så är baddräkt verkligen att föredra! Fast känner mig inte speciellt snygg i en baddräkt, haha.

Efter Marieberg åkte jag hem och landade i sängen. Riktigt trött efter en heldag och lite bitter vilket Martina får stå ut med just nu, hahaha. Ska bara skaffa lite katter först ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0