Trött tjej

En tredjedel av november har redan gått. Jag hänger inte med. Dagarna skulle behöva vara många fler och längre för att jag skulle hinna med allt jag vill. Sen i torsdags har det varit fullt upp. Skola på fredagen och på kvällen var det bio i 3 timmar som gällde. Väldigt bra film - interstellar. Kom hem väldigt sent så det var bara att somna direkt och länge sov jag. 

Slappade i soffan innan det var dags för kvällsjobb. Lugn och skön kväll på jobbet faktiskt. När jag kom hem halv elva satte jag på en film innan jag somnade så skönt. 

Idag var det lite segt att gå upp, det tar på krafterna mer än vad man tror att jobba. Tvingade tillslut upp mig för att åka och pärla fuck cancer armband med Martina och Lizette. Snacka massa och pärla, lagom ansträngande! Sen var det snabbt hem, slänga i sig mat och springa till bussen. På den sitter jag nu, påväg till jobbet. 

När jag kommer hem ikväll kommer klockan nästan vara elva och jag lär vara riktigt trött. Dessutom börjar jag skolan med fystester vid 8 imorgon. Jag vet någon som kommer sova riktigt gott imorgon natt! Men nu ska jag försöka att inte somna på jobbet. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0