Vart försvinner tiden?!?


Dagarna försvinner och jag vet inte vad jag fyller dom med om jag ska vara ärlig. Igår gick jag upp runt 9 och drog till gymmet. Efter gymmet hamnade jag i soffan med frukost. Fast jag kom aldrig därifrån :( 

När jag började inse att jag borde ha pluggat på eftermiddagen så läste jag lite i böckerna, men tyvärr utan framgång. Gjorde våfflor och kollade ikapp serier istället. 

Idag var det skola och jag hade väl inte riktigt koll på allt på gruppträffen men det gick helt okej ändå. Sen på eftermiddagen hade vi dans. Jag klarade av att vara med 5 min sen högg det till i hälsen. Kunde inte ens belasta foten sen, fuck. Så jag fick halta hem genom att hänga mig på cykeln, som tur var hade jag Max som sällskap. Sen ikväll har jag städat lite, postat lite brev och kollar massa serier :) 

nu ska jag sova och ladda inför en dag med plugg och jag ska till sjukgymnasten (detta var som tur bokat sen innan). Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0