Yeah positiv brud

Några dagar av tystnad. Förkyld, feber och dåliga värden. Nej det blir tyvärr inte bättre än så i mitt liv just nu. Käkar piller, dricker te och hostar. Love life. Dessutom börjar tentaångesten komma närmare och jag har börjat inse att det kanske är dags att lägga i en högre växel. 
 
Annars har veckan varit fin. Onsdag - föreläsning. Torsdag - simning och gymnastik. Fredag - simning, plugg och GIH-fest. Lördag - spendera dagen i sängen/soffan med feber (yeeeeeaaaaah). Söndag - spendera i sängen/soffan med dunkande huvud och plugg (ännu mera yeeeeah). 
 
Nu ska jag samla ork för att göra lite mat och plugga lite till för idag innan det blir filmmys innan läggdags tror jag.. får lägga in en ännu högre växel imorgon när jag förhoppningsvis mår lite bättre! pusss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0