Ångestvecka delux

Kan inte beskriva den här veckan på något bättre sätt. Började den dock ganska skönt genom att vara 150% säker på att min grupp började 10, så när jag vaknade vid 9 och hade fått snap av Martina som frågade om jag skulle på gruppträffen blev jag lite stressad.. och ja min grupp började visst 8. men klassen tycker att det är roligt att jag kan visa att jag är mänsklig med ;) Fick iaf en fin sovmorgon och slapp sätta på mig något annat är mjukiskläder på hela dagen, förutom på träningen på kvällen. 
 
Igår hade vi dans 2 timmar, men för att jag har plågat min hälsena lite väl mycket i helgen så fick jag stå över och sitta bredvid och titta på. Surt sa räven, men det var värt det för två dagars löpning. Efter det satt vi och pluggade innan vi gick på yoga vid 17. Sammanfattar det som att jag är lite för hyperaktiv för sådana aktiviteter. På kvällen var jag bara hemma och njöt av att veta att jag var ledig idag. 
 
Dock vaknade jag ju i panik lite innan 8 för jag trodde jag hade försovit mig. Det blir så när vi inte har haft en dag ledig sen början av september. Men jag fick lugna ner mig själv genom att intala mig att jag var ledig, så tillslut somnade jag om. Nu sitter jag dock här och har panik över vad jag ska göra i vår. Det finns inga roliga kurser på örebro universitet men jag måste ju läsa något, så vi får väl se vad det slutar i. Som tur har jag några timmar kvar tills anmälan ska in. Dessutom är jag stressad över att få tillbaka vår hemtenta som jag bara vill ha svar på nu nu nu. 
 
puss på min syster förresten, hon är duktig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0