Du hatar mig som nykter och älskar mig som full

En lite upp och ner dag. Började dagens med att kolla mailen som tur var! Hade fått meddelande om att blackboard var uppdaterat - och där stod det att vår föreläsning var inställd. Jag ställe om klockan och somnade om 1,5h och det behövdes. 

Lite innan 10 åkte jag till skolan för att dra iväg på dagens första träningspass som bestod av armar - så jag vet vem som kommer ha ont imorgon.. Efter det lite kullerbyttor och stå-på-händerna lek innan dusch och mat. Sen föreläsning och plugg igen.. 

Sen var det bara hem igen och äta mat (måndagar är verkligen min ätardag - bra att ta ikapp helgens dåliga matintag..) sen låg jag mest i sängen och kollade serier innan det var dags för nästa träning. 

Efter den träningen var det åter igen dags för mat <3 fast det blev havregrynsgröt så mat och mat.. Sen dess har jag mest duschat och legat i sängen och kollat serier och pluggat lite (: nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0