Ibland har jag mina stunder


Varit en ganska ovärd dag idag, började med att vi började 8.30 med tillämpad anatomi till 12. Dock var min grupp klara runt 10-10.30. Så jag gjorde kullerbyttor för att fördriva tiden (standard för mig nuförtiden). 

På eftermiddagen hade vi gymnastik med olika hopp, var ganska roligt när man väl kom på olika hopp och kom in i det. Sen gjorde jag såklart massa kullerbyttor för att det är så himla underbart :D och testade på att hjula med - inte gjort det sen jag var 10 så jag var stolt över att jag vågade även fast det inte var bra. Men nu kan jag våga jobba på det! 

Imorgon är det ingen schemalagd skola men vi ska ha discofredag med gymnastik! Ska försöka ta lite bilder eller filmer eller nåt så ska ni få se :) godnatt på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0