Ingen vila, ingen ro

Händer inte mycket i mitt liv just nu. Helgen var skön. Gjorde inte många onödiga saker där inte. Många filmer och serier blev det istället. Måste passa på att njuta när man är mellan två kurser.

Igår måndags började dock den nya kursen - fysiologi. Dessutom är kurslitteraturen på engelska. Så jag fattar verkligen ingenting. Försökt sitta i en timme nu och jag har kommit 1/4 sida. Tills imorgon ska jag ha läst 30 sidor, lycka till. Visst jag kan läsa dom, men det handlar om att förstå kemin bakom allt på engelska med. Så jag lär nog inte få något liv på den närmaste månaden heller - för den 28 november är det tenta på det här. 

Annars lär jag väl börja städa snart om jag känner mig själv, allt för att skippa plugga. Har sprayat ett par skor silvriga inför helgen och sytt lite i det jag ska ha på mig, så jag slipper visa hela rumpan ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0