Kärleken övervinner smärtan


Det känns verkligen att det är lite för mycket att göra just nu. Det är fullt upp i skolan och när man kommer hem har man inte tid med något annat än plugga heller. Två veckor kvar tills tentan på anatomin och paniken börjar komma. Vi får hoppas på att jag har fått in tillräckligt mycket tills dess så att jag klarar ett G. Även en vecka kvar tills vi får veta förra tentans resultat. Har dock inga höga förväntningar, tyvärr.. Men det är bara att hålla tummarna för att lärarna förstår vad man vill få fram. 

Annars är det fredag imorgon och jag har klarat en vecka utan Cola och godis! Ni som känner mig vet att jag har världens Colaberoende så jag är stolt! Sparat många kronor nu när jag är van att dricka minst en Cola (20kr) i skolan varje dag och garanterat något glas när jag kommer hem med. Fint att spara typ 150kr i veckan :D men nu är det helg så då får jag faktiskt dricka. 

I helgen blir det till Stockholm och 25manna på orientering. Jag ska springa för första gången sen i juli. Det är även 1 år sen jag skadade mig och det är fortfarande inte bra - vilket är sjukt frustrerande. Men det blir att käka många smärtstillande tabletter så ska jag överleva en helg med smärta, för det är värt en helg mer smärta för känslan av skogen och orientering. 

Nu blir det sova och imorgon blir det till skolan tidigt för att plugga innan lunch med mamma och Ulf innan vi drar till Stockholm :) godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0