Mina gluteusmuskler värker!

Såhär roligt har vi när vi pluggar

Känns som hela dagarna består av skelett, muskler och latin. Lite träning klämmer jag allt in på det med - än så länge har jag plågat mig igenom 4 pass och totalt 4,5h. Imorgon blir det 2 pass och på fredag troligtvis 1. Så det lär väl bli runt 8h träning den här veckan - fint! 

Dagens pass bestod av 1h på crosstrainern, vilket resulterade i drygt 10km. Helt sjuuuukt vad svettigt det var och jag lär ha sjukt ont i min rumpa imorgon! 

Efter träningen åkte jag hem och la mig i badkaret innan jag la mig i sängen pågrundav världens huvudvärk :( så nu har jag legat i sängen sen 17.30 och inte blir det bättre - inte ens med värktabletter. Så lär somna rätt tidigt ikväll. Hopppas ni har det bättre :) puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0