Tyvärr försvinner hans hjärna i takt med alkoholens ökande nivå

Haft några fina dagar. Torsdagen bestod av gymnastik i skolan innan jag åkte hem, duschade och åt mat. Sen var det bara att åka till stan för att leta efter känning men inte fanns det någon i hela stan :( kvällen fylldes av massa anatomiplugg.. 

Fredagen bestod av seminarium över bålen. Det var väl inte superroligt med en lärare som gillar att höja rösten... Dessutom har hon ingen aning om vad jag heter ;) kvällen bestod av mys hos Lizette med massa god mat och fina människor!

På lördagen var det äntligen dags för finsittningen! Tillslut kunde jag även bestämma vad jag skulle ha på mig och det blev väl bra tillslut. Martina kom hit och gjorde i ordning sig och vi drog iväg på förfest vid 16. Middagen var fin och kvällen var rolig! Sjukt roligt att träffa folk man inte har sett på ett tag med. Dock blev jag väl som vanligt sur och råkade kanske säga detta till lite fel person ;) men frågar man mig så är jag ärlig och berättar (: 

Kvällen/natten blev bra oavsett och idag har jag mest legat i soffan/sängen och myst framför serier och filmer. Sovit måååånga timmar har jag gjort med (: och nu ska jag sova igen för att tagga en ny vecka med anatomi och massa träning. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0