Bergochdalbana-vecka

Och där har ännu en vecka försvunnit. Veckan har varit fin och helgen lite sämre. Började sjuk men sen blev det bättre men det ändrades sig snabbt igen. Dock ska man inte klaga så det är bara att kriga på och ladda inför en ny vecka, som förhoppningsvis blir bättre!. Har knappt haft någon skola i vecka så dagarna har mest spenderats hemma med massa serietittande. Men på kvällarna har det varit aktiviteter, så dom ska jag dela med mig av!
 
Onsdagen spenderades med bad i svartån, jag förstår att alla är sjukt avundsjuka på att jag badade där. Men det är bara att hoppa i ;) Där hade vi flottrace som gick bra för 2 av 3 i laget, men Per är grym oavsett! Sen avslutades kvällen med piratfest ;)
 
Torsdagen bestod av tv-tittande och hjälpa-anton-bli-av-med-sitt-sällskap-sms. Stackars kille ;) Dock tyckte han inte att några av mina förslag var bra. Sen gick vi och handlade och så lagade jag med lite hjälp utav honom mat till honom. Så nu har han lite matlådor i frysen iaf ;) Hängde i soffan och tog fula selfies och skickade till hans konsiga kontakter. Fin kväll!
 
Fredagen var det dags för Örebrodagen. Bra jobbat laget även fast vi åkte och köpte lite att dricka istället ;) Kvällen avslutades sen med förfester programvis, så jag förfestade med massa sköna idrottslärare innan vi drog till kåren. Sjukt rolig kväll :)
 
Lördag och toga! Rebecca och martina kom hit för att fixa i ordning oss inför togan. Mycket tjejsnack innan vi försökte fixa något som man kunde visa sig utanför mitt rum i.. Tillslut lyckades vi få till något som vi kunde gå ut i iaf. Kvällen var kanske inte den bästa men stundvis riktigt bra. Dock var jag väl lite väl bitter när vi drog hem.. stackars martina som fick stå ut med mig. hahah 
 
Söndag idag.. låg i sängen rätt länge innan jag gick iväg för att rösta. Efter röstningen valde jag att gå ut på en promenad i 1,5h runt om i området och skogen. Finns det någon bättre plats än att rensa tankarna än i skogen? Vet ni någon får ni gärna motbevisa mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0