En tenta klar, nästa examination imorgon

Tentan är inlämnad. Lägenheten är städad. Jag har hämtat ut mina fina mediciner (förklarar sen).Jag har gjort massa matlådor. Jag ligger i soffan och har det gött. Men... vår lärare som skulle lägga ut vart vår examination är imorgon har inte gjort det.. då jag startar först i klassen och måste cykla dit vi ska vara börjar få lite smått panik. Kom igen vi vill veta vart vi ska! Blir att gå upp tidigt imorgon ihopp om att det är utlagt då.. 
 
Okej mer om medicinerna nu då.. jag har varit sjuk i 4 veckor som ni vet om. Förra veckan ringde läkaren och sa att jag kunde få antibiotika då jag hade infektion, men då hade förkylningen börjat bli lite bättre så jag tog det inte. Men det blev ju aldrig bra så jag var där igår igen och tog prover - vilket inte gav några bra resultat precis.. Mitt värde på vitablodkroppar låg på 500 och man ska ligga under 15 normalt.. hoppsan... Så där har vi anledningen till en fin kur med antibiotika ;) 
 
Nä nu ska jag se klart PH, om jag inte somnar innan.. sen ska jag tagga morgondagens examination (orientering så är inte så orolig precis..) Godnatt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0